حرفهای دلم
 
اسیر قفس ... ترانسکشوال اف تو ام
.......
 
 

 

 باغبان درب را نبند،من فرد گلچین نیستم

 

من اسیر یک گلم، دنبال هر گل نیستم

خدایا...........

خیلی داغونم خیلی

دلم بدجور گرفته از این زندگی

ازین ....

هر شب با تو خلوت میکنم

من داغونم روزگار داغونم کرد

تا آخرین نفس برای عشق پاک زنده ام

چقدر خوبه تو این کویر سوزان زندگی

 

معشوقی داشته باشی و دستانش رو محکم بگیری

و بگی "من برای تو زنده ام و در سخت ترین شرایط  

هرگز تنهات نمیذارم"...............

و اون هم بهت بگه "من هم فقط برای توام

 

گاهی با خودم میگم آرتان

 

چرا با احساست میجنگی

چرا باورت نمیشه تو احساست ذره ای ارزش

 نداره

تو حقت دوست داشتن نیست

جسارت نکن!

اگر کسی رو از جونت بیشتر دوست داری

این فریاد رو در گلو خفه کن

اگه به عشقت بگی دوستت دارم میگن بی شرم

چون قفس تو از جنس اون ساخته شد 

با تموم شرمم و با تمومی مردونگی به درگاه خدا میگم

تا آخرین نفس دوستش دارم

 

شاید  سهم تو نیست بگی............

اذیتش نکن بذار هر جا دوس داره پرواز کنه

سهم تو ....

محبت کن مهربونی کن جونت رو فداش کن

مرد باش نه نامرد تکیه گاهش باش

اما هرگز اسیرش نکن، محکومش نکن

 

چرا باورت نمیشه زندگی با تو و مثل تو ها

بد بازی کرده

پسر تو اسیر قفس شدی

قفسی که از جنس تو نیست

قفسی که همه ی چشمها بهش هست

اما به خودتو نیست !قفسو راحت میبینند اما تو رو

نمیبینند و به قفست جسورانه قضاوت میکنند

سنگینی این بغض رو تحمل کن

خدا که تنهات نذاشته

 نذار حضورت قلب نازک و شکننده ای رو

بر باد بده

پسر تو که هرگز آزاری نکردی

و صداقت و بی ریایی اسوه ی نفس کشیدنته

با غیرت باش

 مراقب این قلبها باش که هرگز نشکنند

 

 یا رب نصبت وجهی و الیک یا رب مددت

یدی فبعزتک استجب لی دعائی و بلغنی

منای و لا تقطع من فضلک رجائی

                                                   یا حق   
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت0:58---25 مهر 1391
من به خداوندی او خوشبینم.
پاسخ:انشا الله به امید خدا پناه بر خدا به اون توکل میکنیم


نفس
ساعت21:53---3 مهر 1391
می رود اما.... میرود اما سلامش پشت در جا مانده است میرود اما امروز خوشحالم که فردا مانده است.. میرسد با یک سلام با یک رود..خداحافظ تو این دفتر که تنها مانده است.. گرچه گم شد در عبور لحظه های انتظار...نام من در خاطرش باز ایا مانده است؟
پاسخ:ممنون نفس خانم از کامنت زیباتون


فاطمه
ساعت21:41---3 مهر 1391
نمیتونه پرواز کنه خسته است شاید در ظاهر تو قفسی هستی اما اونم قفسیه

فاطمه
ساعت21:41---3 مهر 1391

پاییز همون فصلَس



که یهویی یادت میندازه دستاتُ واسه گرم شدن باس بکنی تو جیبات


فاطمه
ساعت21:38---3 مهر 1391
یه کاری کردی من نتونم نظر بذارم
پاسخ:نه این حرفا چیه من دل هیچ بنده خدایی رو نمیشکنم کامنت گذاشتن محدودیت نداره همه آزادن


نفس
ساعت15:03---3 مهر 1391
در دیده به جای خواب اب است مرا..زیرا که به دیدنت شتاب است مرا...گوین دبخواب تا به خوابش بینی...ای بی خبران چه جای خواب است مرا..
پاسخ: ایشالا به عشقت برسی نفس خانم داداشی آرتان واست دعا میکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 3 / 7برچسب:, :: 11:58 :: توسط : تنهای زمین

درباره وبلاگ
همیشه حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش هر کسی به اندازه حرفهایی ست که برای نگفتن دارد (دکتر شریعتی)
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تی اس در زندان تن و آدرس tsworld.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 1044
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 125
تعداد آنلاین : 1